انجمن فناوری اطلاعات

مــــــــرکز علمی - کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ارومیه

انجمن فناوری اطلاعات

مــــــــرکز علمی - کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ارومیه

انجمن فناوری اطلاعات

مرجع اطلاع رسانی و انتشار مقالات و جزوات فناوری اطلاعات

نویسندگان

وبگاه رسمی انجمن دانشجویان فناوری اطلاعات مرکز علمی - کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ارومیه

ITSA

  • به اشتراک گزاری و انتشار جزوات و منابع تدریسی اساتید
  • به اشتراک گزاری و انتشار کتاب های حوزه فناوری اطلاعات
  • تولــید و انتشار مقالات حوزه فناوری اطلاعات
  • انجام پروژه های دانشجویی حوزه فناوری اطلاعات [ ثبت سفارش ]
  • انتشار اطلاعیه ها و اخبار

با عضویت در انجمن به جمع ما بپیوندید +

ITSA

به استحضار دانشجویان محترم مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ارومیه میرساند انجمن دانشجویان فناوری اطلاعات بر طبق آئین نامه مصوب تاسیس انجمن های علمی مراکز آموزشی ایجاد و فعالیت های خود را در دو  بخش آموزش و پژوهش های حوزه فناوری اطلاعات تعریف و اجرا و مدیریت خواهد نمود.

لذا در این راستا از تمامی دانشجویان علاقمند به فعالیت در این انجمن علمی دعوت به عمل می آید جهت عضویت به دفتر انجمن دانشجویان فناوری اطلاعات واقع در طبقه دوم  ساختمان مرکز مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر خواهد بود فعالیت های آموزشی و پژوهشی این انجمن علمی در حوزه فناوری اطلاعات و در قالب گروه های تخصصی فناوری اطلاعات ساماندهی , برنامه ریزی , اجرا و مدیریت خواهد شد.


ITEG

گروه های تخصصی فناوری اطلاعات ( ITEG ) ـ گروه های تخصصی فناوری اطلاعات در سطح  عملیاتی انجمن دانشجویان فناوری اطلاعات متشکل از گروه های تخصصی همچون برنامه نویسی , شبکه ,  تجارت الکترونیک و زمینه های مرتبط میباشد که در جهت میل به اهداف آموزشی و پژوهشی انجمن در قالب گروه های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات وظیفه مدیریت و توسعه منسجم این مجموعه را بر عهده دارد.

گروه تخصصی برنامه نویسی ( PEG ) ـ این گروه تخصصی بعنوان زیر مجموعه ای از گروه های تخصصی فناوری اطلاعات در زمینه برنامه نویسی و حوزه مهندسی نرم افزار و تولید و توسعه نرم افزار های کاربردی و تحت وب فعالیت نموده و اهداف آموزشی و پژوهشی را در این حوزه دنبال خواهد نمود.

گروه تخصصی شبکه ( NEG ) ـ این گروه تخصصی بعنوان زیر مجموعه ای از گروه های تخصصی فناوری اطلاعات در زمینه شبکه و حوزه طراحی و پیاده سازی و مدیریت و توسعه شبکه های کامپیوتری و شبکه های ارتباطی فعالیت نموده و اهداف آموزشی و پژوهشی را در این حوزه دنبال خواهد نمود.

گروه تخصصی تجارت الکترونیک ( ECEG ) ـ این گروه تخصصی بعنوان زیر مجموعه ای از گروه های تخصصی فناوری اطلاعات در زمینه تجارت الکترونیک و حوزه طراحی و پیاده سازی و مدیریت و توسعه تجارت و کسب و کار های الکترونیکی و مسائل مربوط به بازاریابی و فروش و پشتیبانی کالا و خدمات تحت فناوری اطلاعات فعالیت نموده و اهداف آموزشی و پژوهشی را در این حوزه دنبال خواهد نمود.


با عضویت در انجمن به جمع ما بپیوندید +

۹۳/۱۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
تیم مدیریتی وبگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
u
b

سازمان مدیریت صنعتی واحد ارومیه

Google Drive
Google Groups
Gmail
+ با عضویت در انجمن علمی دانشجویان فناوری اطلاعات به جمع ما بپیوندید